• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Πρόγραμμα θερινής προετοιμασίας.

 

 

Και  τα  τρία φετινά καλοκαιρινά προγράμματα θα  ξεκινήσουν μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις  και θα διαρκέσουν, έως τα τέλη Ιουλίου. Θα υπάρξει προγραμματισμός για πέντε και έξι εβδομάδες με  τμήματα κυρίως πρωινά αλλά και ένα απογευματινό.

Ημερομηνίες έναρξης  προγραμμάτων 17, 19 και 24  Ιουνίου. 

 




Β΄ Λυκείου – Θεωρητική
Μαθήματα 'Ωρες/Eβδο.
Αρχαία 4
Λατινικά 2
Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 2
Άλγεβρα (Γ.Π.) 3

Β΄ Λυκείου – Θετική/Τεχνολογική
Μαθηματικά 2
Φυσική 2
Χημεία (Θετική) 2
Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 2
Άλγεβρα (Γ.Π.) 3

 

 

Γ΄Λυκείου
Η αγωνία τελειώνει! - Η επιτυχία έρχεται!

Στόχοι Προγράμματος της Γ΄Λυκείου.
Επειδή ο υποψήφιος βρίσκεται στην τελική ευθεία, απαιτείται:

  • Η ψυχολογική του στήριξη στην προσπάθεια που καταβάλλει
  • Η επιβεβαίωση της επίδοσής του
  • Η ενίσχυση των δυνάμεων που διαθέτει
  • Ο τακτικότερος έλεγχος με γραπτές δοκιμασίες που αποτελούν μερική ή ολική προσομοίωση των Εθνικών Εξετάσεων

Παράλληλα στα Φροντιστήρια ιδέα παρέχονται προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα:

  • Για τις απαιτήσεις της τάξης
  • Για την πλήρη αξιοποίηση του χρόνου
  • Για την ολοκλήρωση της ύλης έγκαιρα.
  • Η διδασκαλία γίνεται σε ΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΑ 6 ΜΑΘΗΤΩΝ

 

Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση Μαθήματα Επιλογής
Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ.
Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Μαθηματικά Γ.Π. 2
Αρχαία 7 Μαθηματικά 6 Μαθηματικά 6
Λογοτεχνία 2 Φυσική 4 Φυσική 4 Αρχές Οικονομικής Θεωρίας 2
Λατινικά 3 Χημεία 3 Ανάπτ. Εφαρμογών 2 Βιολογία (Γ.Π.) 1
Ιστορία 3 Βιολογία 2 Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης από Σεπτ.

 

Συμπληρώστε το μηχανογραφικό. Ενημερωθείτε για τις παγίδες.


Πανελλαδικές: Οι «παγίδες» του μηχανογραφικού
Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να επηρεάζονται καθόλου από τις βάσεις των τμημάτων. Μπορούν να δηλώσουν όλα τα τμήματα που περιλαμβάνονται στα δύο επιστημονικά πεδία που έχουν επιλέξει
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΑΣ  ΕΔΩ  
 http://www.edu4u.gr/moria.aspx
 
Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή στις πανεπιστημιακές σχολές αποτελεί για τους υποψηφίους την πιο σημαντική και για πολλούς αγχωτική κατάσταση που έχουν περάσει. Πρόκειται για το «τέλος του τούνελ» σε μια μεγάλη περίοδο προετοιμασίας, διαγωνισμών και στρες. Και εφέτος η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα γίνει ηλεκτρονικά, οπότε οι επαγγελματικές συμβουλές για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας για πολλούς υποψηφίους αποδεικνύονται πολύτιμες. Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού γίνεται τα τελευταία χρόνια αφού ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψηφίων για τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης, σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται εγκαίρως από το υπουργείο Παιδείας
Οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας καλό είναι να γνωρίζουν από νωρίς τη σχετική διαδικασία και να είναι προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν τις «παγίδες» και τις δυσκολίες του συστήματος. Συγκεκριμένα, η διαδικασία της συμπλήρωσης του μηχανογραφικού αποτελείται από δύο μέρη: α) το τεχνικό και β) το ουσιαστικό, τη σειρά προτίμησης δηλαδή με την οποία θα δηλώσουν οι υποψήφιοι τα τμήματα επιλογής τους.

Τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε
Για να είστε σε θέση να χειρίζεστε εύκολα τα τμήματα που θέλετε να δηλώσετε και τη σειρά με την οποία θέλετε να τα δηλώσετε, πρέπει να έχετε όλα τα τμήματα (ή τουλάχιστον τα τμήματα των επιστημονικών πεδίων που σας ενδιαφέρουν) σε ένα αρχείο ηλεκτρονικής μορφής. Αυτό μπορεί να είναι ένα αρχείο Excel με όλα τα τμήματα ή η σελίδα του υπουργείου στο ηλεκτρονικό μηχανογραφικό. Για την καλύτερη κατανόηση των οδηγιών που ακολουθούν, ας υποθέσουμε ότι ο υποψήφιος έχει μπροστά του ένα Excel αρχείο, όπως τους πίνακες που βλέπετε στην αρχή κάθε επιστημονικού πεδίου στο βιβλίο αυτό.

1. Η επιλογή των κατάλληλων τμημάτων
Το πρώτο βήμα της διαδικασίας είναι η επιλογή των τμημάτων που θα δηλώσει ο υποψήφιος στο μηχανογραφικό του. Σύμφωνα με μια σειρά κριτηρίων που έχει ο κάθε υποψήφιος, όπως π.χ. την πόλη στην οποία βρίσκεται το τμήμα, τον βαθμό ενδιαφέροντός του για το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος, τα επαγγελματικά δικαιώματα κτλ., επιλέγει τα τμήματα που θέλει να δηλώσει και τα συγκεντρώνει σε ένα ξεχωριστό φύλλο (ή στην επόμενη σελίδα του ηλεκτρονικού μηχανογραφικού, όπου εμφανίζονται μόνο τα τμήματα στα οποία έχει σημειώσει αριθμό προτίμησης ο υποψήφιος). Στη φάση αυτή ο υποψήφιος δεν πρέπει να ασχοληθεί καθόλου με τη σειρά προτίμησής του για το κάθε τμήμα. Πρέπει απλά να επιλέξει ποια τμήματα θα δηλώσει τελικά στο μηχανογραφικό του. Το σημαντικότερο στοιχείο σε αυτή τη φάση είναι να δηλώσει ο υποψήφιος όσο περισσότερα τμήματα μπορεί (ακόμη και όλα από τα δύο επιστημονικά πεδία που του δίνεται η δυνατότητα από το σύστημα), έστω και αν στο επόμενο βήμα αφαιρέσει κάποια.

2. Σειρά προτίμησης των τμημάτων
Το δεύτερο βήμα της διαδικασίας είναι η ταξινόμηση των τμημάτων βάσει της σειράς προτίμησης του υποψηφίου. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό μέρος της όλης διαδικασίας συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου. Οπως λένε οι κκ. Μιχαλούλης και Παυλάκος, στο σημείο αυτό η σειρά προτίμησης του υποψηφίου πρέπει να καθορίζεται αυστηρά από το τμήμα και την πόλη στην οποία βρίσκεται αυτό και όχι από τη βάση του τμήματος. Στην ουσία, ο υποψήφιος πρέπει να είναι σίγουρος ότι το τμήμα που έχει δηλώσει στην επάνω σειρά τού αρέσει περισσότερο (λαμβάνοντας υπόψη όλα τα κριτήρια που είναι σημαντικά για αυτόν) από το τμήμα που έχει δηλώσει από κάτω. Με αυτόν τον τρόπο ταξινομεί όλα τα τμήματα που έχει επιλέξει στο πρώτο βήμα. Ο υποψήφιος δεν πρέπει να επηρεάζεται καθόλου από τις βάσεις των τμημάτων. Θυμηθείτε ότι μπορείτε να δηλώσετε όλα τα τμήματα που περιλαμβάνονται στα δύο επιστημονικά πεδία που έχετε επιλέξει.

3. Ολοκλήρωση της συμπλήρωσης
Στο τρίτο και τελευταίο βήμα η μοναδική προσαρμογή που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος είναι στα τμήματα των οποίων η βάση βρίσκεται κοντά στα μόρια που έχει ο ίδιος συγκεντρώσει (ή που υπολογίζει ότι έχει συγκεντρώσει, αν συμπληρώσει το μηχανογραφικό του προτού ανακοινωθούν οι βαθμοί του). Οταν λέμε κοντά, εννοούμε στην ουσία πάνω-κάτω 3.000 μόρια από τα μόρια του υποψηφίου. Στο βήμα αυτό εξετάζει με μεγαλύτερη προσοχή ότι η σειρά των τμημάτων που έχει δηλώσει σε αυτό το φάσμα των μορίων είναι όντως αυτή που επιθυμεί. Τονίζουμε εδώ ότι το μεγαλύτερο λάθος που μπορούν να κάνουν οι υποψήφιοι είναι η προσπάθειά τους να προβλέψουν τις βάσεις και με αυτή την υπόθεση να βάλουν τη σειρά των τμημάτων. Η εμπειρία μάς έχει αποδείξει ότι σε τέτοια περίπτωση είναι σίγουρο πως ο υποψήφιος θα καταλήξει σε λανθασμένη συμπλήρωση μηχανογραφικού. Με την ολοκλήρωση του τρίτου βήματος, ο υποψήφιος είναι έτοιμος να μπει στο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής του υπουργείου Παιδείας και να οριστικοποιήσει τη διαδικασία.

Επιλογή με τρία κριτήρια
Οπως εξηγούν οι κκ. Μιχαλούλης και Παυλάκος, τα βασικά κριτήρια για την επιλογή των τμημάτων που θα δηλώσει ο υποψήφιος στο μηχανογραφικό του είναι τρία: α) Το πόσο ταιριάζει το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος με τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα του υποψηφίου (στο σημείο αυτό είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να γνωρίζει με ακρίβεια τα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα, αξιοποιώντας και τη βοήθεια του Τεστ Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων Horizon, αν χρειάζεται). β) Η πόλη στην οποία βρίσκεται το τμήμα. Πολλοί υποψήφιοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουν μακριά από την πόλη κατοικίας τους, οπότε σε αυτή την περίπτωση το κριτήριο της πόλης μπορεί να είναι και το πιο σημαντικό. γ) Οι επαγγελματικές διέξοδοι που προσφέρει το πτυχίο του συγκεκριμένου τμήματος στην αγορά εργασίας. Καλό θα είναι οι υποψήφιοι να γνωρίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις προοπτικές στην αγορά εργασίας που προσφέρει το κάθε τμήμα μετά και την αναδιάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης με τη συγχώνευση, δημιουργία και κατάργηση σχολών και τμημάτων με το σχέδιο «Αθηνά». Πάντως, για να είναι ασφαλής ένας υποψήφιος, στη δήλωση του μηχανογραφικού του, ανεξάρτητα από την αυξομείωση των βάσεων, την οποία εξάλλου δεν μπορεί να προβλέψει, πρέπει να δηλώσει τμήματα τα οποία την προηγούμενη χρονιά είχαν βάσεις τουλάχιστον 3.000 μόρια περισσότερα ή λιγότερα από τα δικά του. Με τον τρόπο αυτόν ο υποψήφιος δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει εκτός κάποιου πανεπιστημιακού τμήματος ή ΤΕΙ (αν ανέβουν οι βάσεις) και, επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει την εισαγωγή του σε κάποιο τμήμα που επιθυμεί πραγματικά (αν πέσουν οι βάσεις), επειδή δεν το δήλωσε στο μηχανογραφικό του θεωρώντας ότι η βάση του δεν θα πέσει αρκετά. Με μια σύντομη ματιά στις βάσεις των τμημάτων τα τελευταία χρόνια είναι εμφανής η μεγάλη αυξομείωσή τους από χρονιά σε χρονιά.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι ο βαθμός των ειδικών μαθημάτων (αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, γερμανικά, ισπανικά, αρμονία, έλεγχος ακουστικών ικανοτήτων, ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, αθλήματα) είναι μόνο προσθετικός. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας υποψήφιος γράψει πάνω από τη βάση (10) σε ένα ειδικό μάθημα ο βαθμός του προστίθεται στα γενικά μόριά του (μόνο για τα τμήματα που απαιτούν ειδικό μάθημα), ενώ αν γράψει κάτω από τη βάση απλώς δεν μπορεί να περάσει σε κάποιο τμήμα που απαιτεί ειδικό μάθημα, ενώ αυτό δεν επηρεάζει καθόλου τα γενικά μόριά του.

ΣτΕ: Με εξετάσεις θα γίνεται πλέον η εισαγωγή των μαθητών στα πρότυπα πειραματικά σχολεία .

Με εξετάσεις θα γίνεται πλέον οριστικά και αμετάκλητα η εισαγωγή των μαθητών στα πρότυπα πειραματικά σχολεία, καθώς το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε τις αιτήσεις γονέων που ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση καθορισμού του τρόπου εισαγωγής των μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2013-2014. 

Σημειώνεται ότι τα πειραματικά σχολεία μετονομάστηκαν σε «Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία» και η εισαγωγή των μαθητών στην Α΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου προβλέπεται ότι δεν θα γίνεται πλέον με κλήρωση, αλλά με εξετάσεις (τεστ δεξιοτήτων και γνώσεων), ενώ σύμφωνα με το νέο καθεστώς οι μαθητές των πρότυπων Δημοτικών σχολείων, για να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο πρότυπο Γυμνάσιο θα πρέπει να δώσουν εξετάσεις, ενώ με το παλαιό σύστημα δεν χρειαζόταν να υποβληθούν σε δοκιμασία.

Ειδικότερα, οι γονείς ζητούσαν να ακυρωθεί η από 12.3.2013 απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για την «εισαγωγή μαθητών και τις σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2013-2014» κατά το σκέλος εκείνο που προβλέπει τη διενέργεια τεστ δεξιοτήτων για την επιλογή μαθητών οι οποίοι θα εισαχθούν στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας του Γ΄ Τμήματος με την υπ΄ αριθμ. 2328/2013 απόφασή τους απέρριψαν ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς των γονέων.

Κατ΄ αρχάς οι δικαστές επισημαίνουν ότι η Δ.Ε.Π.Π.Σ. στις 21.1.2013 κάλεσε τα Επιστημονικά Εποπτικά Συμβούλια (ΕΠ.Ε.Σ.) των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων να αποστείλουν σ΄ αυτήν τις προτάσεις τους σχετικά με το ζήτημα της εισαγωγής μαθητών στα Γυμνάσια - Λύκεια για το σχολικό έτος 2013-2014, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 44 του Ν. 3966/2011. Μετά την υποβολή προτάσεων από 31 επί συνόλου 32 ΕΠ.Ε.Σ., τα 25 εξ αυτών τάχθηκαν υπέρ της διεξαγωγής δοκιμασίας δεξιοτήτων ή εξετάσεων για την εισαγωγή των μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια, η ΔΕΠΠΣ αποφάσισε με την από 20.2.2013 πράξη της, ότι η εισαγωγή στην Α΄ Γυμνασίου και την Α΄ Λυκείου των Π.Π.Σ. θα γίνει με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων. Σύμφωνα με την πράξη αυτή, συνεχίζουν οι δικαστές, «στην ίδια διαδικασία επιλογής των εισαγομένων συμμετέχουν και οι μαθητές/τριες Δημοτικών που είναι συνδεδεμένα με Γυμνάσια Π.Π.Σ., ενώ οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε Γυμνάσια ή Λύκεια Π.Π.Σ. θα έπρεπε να υποβάλουν αίτηση στο Π.Π.Σ. που επιθυμούν κατά το χρονικό διάστημα από 18 έως 29 Μαρτίου 2013». Στη συνέχεια ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε την εφαρμογή της επίμαχης απόφασης. 

Την ίδια στιγμή οι δικαστές απέρριψαν επίσης τον ισχυρισμό των γονέων ότι είναι αντισυνταγματική η ανάθεση στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. του καθορισμού των προϋποθέσεων εισαγωγής των μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια, καθώς αυτό μπορούσε να γίνει μόνο με Προεδρικό Διάταγμα, σύμφωνα με το άρθρο 43 του Συντάγματος.

Ακόμη, οι σύμβουλοι Επικρατείας απέρριψαν τον ισχυρισμό των γονέων ότι είναι μη νόμιμη η πρόβλεψη για κοινή δοκιμασία εξετάσεων (τεστ) των αποφοίτων των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και των αποφοίτων των άλλων σχολείων. 

 

Στη δικαστική απόφαση υπογραμμίζεται ότι σκοπός των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων είναι «και η προαγωγή της ‘΄αριστείας΄΄» και ερμηνεύοντας την ισχύουσα νομοθεσία κρίθηκε από τους δικαστές ότι μπορεί να ορίζεται κοινή διαδικασία εισαγωγής για την κάλυψη όλων των θέσεων, προκειμένου να εισαχθούν σε αυτά οι ικανότεροι των υποψήφιων μαθητών.

Επίσης, απορρίφθηκαν οι ισχυρισμοί των γονέων ότι παραβιάζεται η συνταγματική αρχή της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης και της χρηστής διοίκησης γιατί θεσπίστηκε «αιφνιδιαστικά η υποχρέωση των αποφοίτων μαθητών συνδεδεμένων με Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια Δημοτικών Σχολείων να υποστούν δοκιμασία δεξιοτήτων, προκειμένου να εισαχθούν στην Α΄ τάξη του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου, χωρίς να έχουν προετοιμασθεί κατάλληλα, με συνέπεια πιθανή αποτυχία τους στη δοκιμασία αυτή, να ανατρέψει τον προγραμματισμό των οικογενειών τους».

Παράλληλα, υποστήριζαν οι γονείς ότι τα παιδιά τους υφίστανται άνιση μεταχείριση σε σχέση με μαθητές οι οποίοι φοιτούν σε μη πειραματικά δημοτικά σχολεία, καθώς οι τελευταίοι γνώριζαν ότι θα υποστούν δοκιμασία δεξιοτήτων ή εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια και ξεκίνησαν εγκαίρως την προετοιμασία τους, ενώ οι μαθητές των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων «θεωρούσαν μέχρι πρότινος ευλόγως ότι δεν θα υποστούν ανάλογη διαδικασία επιλογής, προκειμένου να εγγραφούν στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου και δεν προετοιμάστηκαν καταλλήλως».

Οι ισχυρισμοί αυτοί απερρίφθησαν, καθώς οι δικαστές αποφάνθηκαν ότι η επίμαχη ρύθμιση, με την οποία προβλέφθηκε η εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια κατόπιν δοκιμασίας δεξιοτήτων, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αιφνιδίασε τους αιτούντες και ανέτρεψε τον οικογενειακό προγραμματισμό τους, αφού «ο νομοθέτης, αφενός μεν, είχε ορίσει ήδη από τον Μάιο του 2011 ότι η Δ.Ε.Π.Π.Σ καθορίζει τις προϋποθέσεις εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια», αφετέρου δε, εξήγγειλε (με τον Ν. 3966/2011) ότι η εφαρμογή των διατάξεων αυτών αρχίζει από το σχολικό έτος 2012-2013, προβλέποντας εύλογη μεταβατική περίοδο ενός έτους, η οποία στη συνέχεια παρατάθηκε για ένα έτος ακόμη. Συνεπώς, προσθέτουν οι δικαστές, δεν παραβιάζονται οι συνταγματικές αρχές της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης και της χρηστής διοίκησης.  

Παράλληλα, ως αβάσιμος απορρίφθηκε και ο ισχυρισμός των γονέων ότι τα παιδιά τους υφίστανται άνιση μεταχείριση σε σχέση με μαθητές οι οποίοι φοιτούν σε μη Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλο το πρόγραμμα των καλοκαιρινών μαθημάτων.

 

Και  τα  τρία φετινά καλοκαιρινά προγράμματα θα  ξεκινήσουν μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις  και θα διαρκέσουν, έως τα τέλη Ιουλίου. Θα υπάρξει προγραμματισμός για πέντε και έξι εβδομάδες με  τμήματα κυρίως πρωινά αλλά και ένα απογευματινό.

Ημερομηνίες έναρξης  προγραμμάτων 19 και 24  Ιουνίου. 

 

Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου
Μαθήματα 'Ωρες/Eβδο.
Αρχαία 3
Μαθηματικά 4



Α' Λυκείου
Μαθήματα 'Ωρες/Eβδο.
Αρχαία 2
Άλγεβρα 4
Φυσική 3

 

Β΄ Λυκείου – Θεωρητική
Μαθήματα 'Ωρες/Eβδο.
Αρχαία 4
Λατινικά 2
Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 2
Άλγεβρα (Γ.Π.) 3

Β΄ Λυκείου – Θετική/Τεχνολογική
Μαθηματικά 2
Φυσική 2
Χημεία (Θετική) 2
Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 2
Άλγεβρα (Γ.Π.) 3

 

Γ΄Λυκείου
Η αγωνία τελειώνει! - Η επιτυχία έρχεται!

Στόχοι Προγράμματος της Γ΄Λυκείου.
Επειδή ο υποψήφιος βρίσκεται στην τελική ευθεία, απαιτείται:

  • Η ψυχολογική του στήριξη στην προσπάθεια που καταβάλλει
  • Η επιβεβαίωση της επίδοσής του
  • Η ενίσχυση των δυνάμεων που διαθέτει
  • Ο τακτικότερος έλεγχος με γραπτές δοκιμασίες που αποτελούν μερική ή ολική προσομοίωση των Εθνικών Εξετάσεων

Παράλληλα στα Φροντιστήρια ιδέα παρέχονται προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα:

  • Για τις απαιτήσεις της τάξης
  • Για την πλήρη αξιοποίηση του χρόνου
  • Για την ολοκλήρωση της ύλης έγκαιρα.
  • Η διδασκαλία γίνεται σε ΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΑ 6 ΜΑΘΗΤΩΝ

 

Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση Μαθήματα Επιλογής
Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ. Μαθήματα 'Ωρες/ Εβδ.
Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 2 Μαθηματικά Γ.Π. 2
Αρχαία 7 Μαθηματικά 6 Μαθηματικά 6
Λογοτεχνία 2 Φυσική 4 Φυσική 4 Αρχές Οικονομικής Θεωρίας 2
Λατινικά 3 Χημεία 3 Ανάπτ. Εφαρμογών 2 Βιολογία (Γ.Π.) 1
Ιστορία 3 Βιολογία 2 Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης από Σεπτ.

Υποκατηγορίες

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Πανελλήνιες 2019. Τα θέματα και οι απαντήσεις

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλήνιες 2019. Τα θέματα και οι απαντήσεις

  Συνεχίζονται οι Πανελλήνιες Εξετάσεις των υποψηφίων ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ για την είσοδό τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.  Δείτε τα θέματα εδώ          

Καλοκαιρινή προετοιμασία στο Φροντιστήριο Ιδέα.

Ειδήσεις - Τα Νέα

Καλοκαιρινή προετοιμασία στο  Φροντιστήριο Ιδέα.

  Το Φροντιστήριο Ιδέα  λειτουργεί  20 χρόνια  και έχει να επιδείξει αποτελεσματικότητα, οργάνωση και θετική διάρκεια. Δεν πειραματίζεται, δεν αλλάζει  καθηγητές και βρίσκεται πάντα κοντα στους μαθητές του. Γι αυτό και...

Το νέο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση

Ειδήσεις - Τα Νέα

Το νέο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση

  Το νέο εξεταστικό σύστημα έδωσε στη δημοσιότητα στην τελική του μορφή το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με αυτό μειώνονται τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στην Γ τάξη του Λυκείου και θα διδάσκονται...

To Φροντιστήριο Ιδέα συμμετέχει στις εξετάσεις αριστείας του Κολλεγίου Ανατόλια

Ειδήσεις - Τα Νέα

To Φροντιστήριο Ιδέα  συμμετέχει στις εξετάσεις αριστείας του Κολλεγίου Ανατόλια

  Το Κέντρο για Χαρισματικά-Ταλαντούχα Παιδιά, CTY Greece, δημιουργήθηκε με την ιδρυτική δωρεά του Stavros Niarchos Foundation και λειτουργεί υπό την καθοδήγηση του Johns Hopkins Center for Talented Youth. Τελεί υπό την αιγίδα του...

Ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή

Ειδήσεις - Τα Νέα

 Ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή

  Κατεβάστε εδώ ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή και περιηγηθείτε σε όλα τα λήμματα και τις ιδιαιτερότητες της Ελληνικής Γλώσσας    

Όλες οι αλλαγές που θα συναντήσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική Αγωγή

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλες οι αλλαγές που θα συναντήσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική Αγωγή

  Με τον καθιερωμένο αγιασμό και την διανομή των βιβλίων ξεκινά αύριο, η νέα σχολική χρονιά για όλους του μαθητές της χώρας, με το υπουργείο Παιδείας να προσπαθεί να κερδίσει το...

Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου σε ηλεκτρονική μορφή από φέτος

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου σε ηλεκτρονική μορφή από φέτος

        Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου είναι πλέον ηλεκτρονικά. Εκτός από τα παραδοσιακά σχέδια μαθήματος και κάποιες σημειώσεις, ολόκληρο το υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε μαθητής βρίσκεται σε μία μόνο ταμπλέτα...

Όλα τα εβδομαδιαία προγράμματα για το 2019-20

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα εβδομαδιαία προγράμματα για το 2019-20

  Ήδη έχουν καταρτισθεί τα εβδομαδιαία προγράμματα για την περίοδο 2019-2020, για Ά και Β΄ Λυκείου     

Kλειστά τμήματα μαθητών με βαθμολογία πάνω από 16

Ειδήσεις - Τα Νέα

Kλειστά τμήματα μαθητών με βαθμολογία πάνω από 16

  Στο Φροντιστήριο, δημιουργούνται κλειστά τμήματα μαθητών που η γενική βαθμολογία της προηγούμενης χρονιάς ξεπερνά το 16. Στη συνέχεια διενεργούνται τεστ κατάταξης για όλους. Ο προσανατολισμός μας είναι αποκλειστικά οι Πανελλαδικές Εξετάσεις...

Kλειστά τμήματα αριστούχων

Ειδήσεις - Τα Νέα

Kλειστά τμήματα αριστούχων

    Στο Φροντιστήριο, από αυτή τη χρονιά δημιουργούνται κλειστά τμήματα αριστούχων, αυστηρά για μαθητές με γενική βαθμολογία πάνω από 18. Η δέσμευση είναι ενυπόγραφη στη σύμβαση κάθε εγγραφής, αφού πρώτα ο...

Οι περιζήτητες σχολές

Ειδήσεις - Τα Νέα

Οι περιζήτητες σχολές

      του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή Οι πιο περιζήτητες σχολές είναι δύσκολο να προσδιοριστούν γιατί η επιλογή τους εξαρτάται από τα κριτήρια που θα χρησιμοποιήσει ο καθένας. Σ' αυτή την έρευνα χρησιμοποιήσαμε...

Στις 17 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των Πανελλαδικών

Ειδήσεις - Τα Νέα

Στις 17 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των Πανελλαδικών

  Στις 17/6 Παρασκευή το μεσημέρι θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των πανελληνίων εξετάσεων. Σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει: "Την Παρασκευή 17-6-2016 το πρωί ως το μεσημέρι, οι Διευθυντές Δ.Ε. θα παραδώσουν αμέσως...

Γιατί τα στατιστικά στοιχεία από τα Βαθμολογικά Κέντρα δεν είναι αντιπροσωπευτικά

Ειδήσεις - Τα Νέα

Γιατί τα στατιστικά στοιχεία από τα Βαθμολογικά Κέντρα δεν είναι αντιπροσωπευτικά

  Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Τις μέρες που ακολουθούν τις εισαγωγικές εξετάσεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας πολλές πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα. Συνήθως οι πληροφορίες αναφέρουν πολύ μεγάλα ποσοστά υποψηφίων με...

Όλα τα σχεδιαγράμματα για την Έκθεση. Μέρος δεύτερο

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα σχεδιαγράμματα για την Έκθεση. Μέρος δεύτερο

  25. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ Ορισμός : Σύμφωνα με το λεξικό των Τεγόπουλου-Φυτράκη «Τρομοκρατία είναι : α) η επικράτηση με τον τρόμο, β) η διακυβέρνηση με σκληρά και βίαια μέσα, γ) η χρησιμοποίηση βίας ή...

Όλα τα σχεδιαγράμματα της Έκθεσης σε συνοπτική μορφή. Μέρος πρώτο

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα σχεδιαγράμματα της Έκθεσης σε συνοπτική μορφή. Μέρος πρώτο

  Έκφραση - Έκθεση Γ' Λυκείου - Σχεδιαγράμματα όλων των εννοιών των εκθέσεων     ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2. ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 3. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 4. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ 5. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ 6. ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ 7. ΕΠΙΣΤΗΜΗ 8. ΜΑΖΟΠΟΙΗΣΗ- ΚΟΜΦΟΡΜΙΣΜΟΣ 9. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 10. ΤΕΧΝΗ 11. ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ 12. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 13....

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των γραπτών

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των γραπτών

Σύμφωνα με την ενημερωτική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη διαδικασία διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων γίνεται ως εξής:   1. Η Επιτροπή κάθε...

Οι 19 αλλαγές στην Εκπαίδευση από την Επιτροπή Διαλόγου

Ειδήσεις - Τα Νέα

Οι 19 αλλαγές στην Εκπαίδευση από την Επιτροπή Διαλόγου

  Τα πάνω κάτω έρχονται να φέρουν τα σχέδια του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεση που υπογράφει και ο ίδιος.   Προτείνεται μεταξύ...

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Ειδήσεις - Τα Νέα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται το πρόγραμμα των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων 2016 Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), τόσο με το ΝΕΟ σύστημα, όσο και με...

Όσα πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όσα πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές

Σε λιγότερο από ένα μηνά ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις και στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται μια σειρά από πληροφορίες, ερωτήσεις - απαντή σεις καθώς και παλιότερες αναρτήσεις του Υπουργείου Παιδείας προς ενημέρωση...

Τα ποσοστά των θέσεων στα ΑΕΙ για υποψηφίους με το παλιό και το νέο σύστημα

Ειδήσεις - Τα Νέα

Τα ποσοστά των θέσεων στα ΑΕΙ για υποψηφίους με το παλιό και το νέο σύστημα

  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ    ----- ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ----- Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37 Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr E-mail: press@minedu.gov.gr Μαρούσι, 11 Απριλίου 2016  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΘΕΜΑ: Τα ποσοστά...

Πως θα γίνεται η εισαγωγή στις σχολές Πυροσβεστικής

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πως θα γίνεται η εισαγωγή στις σχολές Πυροσβεστικής

  Στο Μηχανογραφικό του 2016 υπάρχουν δύο σχολές Πυροσβεστικής:   1]Η σχολή Ανθυποπυργαγών και 2]Η σχολή Πυροσβεστών . Οι παραπάνω δύο σχολές ανήκουν στον 1ο, 2ο και 5ο Επιστημονικό Πεδίο. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών τα...

Συστάσεις του Υπουργείου Παιδείας προς τους βαθμολογητές των Πανελλαδικών

Ειδήσεις - Τα Νέα

Συστάσεις του Υπουργείου Παιδείας προς τους βαθμολογητές των Πανελλαδικών

Το υπουργείο Παιδείας, απευθυνόμενο προς τους βαθμολογητές Πανελλαδικών Εξετάσεων, κάνει τις ακόλουθες συστάσεις: Α. Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του. Β. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει...

Πόσοι σπουδάζουν αυτό που θέλουν;

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πόσοι σπουδάζουν αυτό που θέλουν;

  Tου Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Ταλαιπωρούμε και βασανίζουμε τα παιδιά μας με τις εισαγωγικές εξετάσεις, τους κλέβουμε την εφηβεία, με αντάλλαγμα τις σπουδές. Σπουδάζουν, όμως, αυτό που θέλουν ή κάνουν μικρούς...

Τι θα γίνει με τις βάσεις το 2016

Ειδήσεις - Τα Νέα

Τι θα γίνει με τις βάσεις το 2016

    Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Κανείς δεν γνωρίζει πώς θα διαμορφωθούν οι βάσεις το 2016, καθώς δεν γνωρίζουμε κανέναν από τους τρεις παράγοντες που θα τις διαμορφώσουν και είναι: 1. Ο αριθμός των...

Πανελλαδικές πριν τις Απολυτήριες

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλαδικές πριν τις Απολυτήριες

  Μετά από ερωτήματα που τέθηκαν στο Υπουργείο Παιδείας διευκρινίζονται τα εξής: 1. Οι απολυτήριες εξετάσεις στην Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα διεξαχθούν μετά...

Πρόσβαση στα ΤΕΙ από ΕΠΑΛ. Η Υπουργική Απόφαση

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πρόσβαση στα ΤΕΙ από ΕΠΑΛ. Η Υπουργική Απόφαση

  Διαβάστε σε pdf την Υπουργική Απόφαση για την εισαγωγή στα ΤΕΙ από ΕΠΑΛ. Για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2016, οι υποψήφιοι για την εισαγωγή σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις...

Bαρυτικά κύματα: η εξήγησή τους σ ένα θαυμάσιο κόμικ

Ειδήσεις - Τα Νέα

Bαρυτικά κύματα: η εξήγησή τους σ ένα θαυμάσιο κόμικ

Μετά από 19 χρόνια ερευνών, η επιστημονική κοινότητα ανακοίνωσε χτες την ανακάλυψη των βαρυτικών κυμάτων. Τι ακριβώς είναι όμως αυτά; Η ιστοσελίδα phdcomics δημιούργησε ένα θαυμάσιο κόμικ με την εκλαϊκευμένη...

Πανελλαδικές: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις αιτήσεις

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλαδικές: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις αιτήσεις

Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή Όσοι μαθητές και απόφοιτοι προηγούμενων ετών επιθυμούν τη συμμετοχή τους στις προσεχείς εισαγωγικές εξετάσεις για την εισαγωγή στις Ανώτατες Σχολές, πρέπει να καταθέσουν αίτηση στο σχολείο...

Τι προτιμούν οι υποψήφιοι στα μηχανογραφικά

Ειδήσεις - Τα Νέα

Τι προτιμούν οι υποψήφιοι στα μηχανογραφικά

  Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Οι πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων, όπως αποκαλύπτονται από τα μηχανογραφικά δελτία, δείχνουν τη ζήτηση για σπουδές των υποψηφίων. Να τονίσουμε για μία ακόμη φορά ότι η...

Που είναι μεγαλύτερος ο ανταγωνισμός στις εισαγωγικές

Ειδήσεις - Τα Νέα

Που είναι μεγαλύτερος ο ανταγωνισμός στις εισαγωγικές

  Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας οι επιλογές ομάδας προσανατολισμού των υποψηφίων για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016. Επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία η αναντιστοιχία αριθμού υποψηφίων και...