• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των γραπτών

Σύμφωνα με την ενημερωτική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη διαδικασία διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων γίνεται ως εξής:

 

1. Η Επιτροπή κάθε Βαθμολογικού Κέντρου μετά την παραλαβή των γραπτών κάθε μαθήματος από τις οικείες ΕΕΔΔΕ, αφού καταγράψει σε σχετική κατάσταση τον αριθμό των γραπτών που παρέλαβε από κάθε Λύκειο – Εξεταστικό Κέντρο, αναμειγνύει τα γραπτά των Λυκείων, τα ταξινομεί κατά 25 σε φακέλους στην πλάτη των οποίων αναγράφεται ο τίτλος του μαθήματος και τα τοποθετεί στον ειδικό χώρο που έχει προετοιμάσει για πρώτη βαθμολόγηση. Εφιστάται η προσοχή στα μέλη της Επιτροπής του Β.Κ., ώστε σε κάθε περίπτωση κάθε 25άδα γραπτών να περιλαμβάνει γραπτά διαφορετικών σχολείων προέλευσης. Με ευθύνη των ίδιων των προέδρων των Β.Κ. πρέπει να εξασφαλίζεται το πλήρες ανακάτεμα των τετραδίων, ώστε να μην ταυτοποιείται σε καμία περίπτωση η προέλευση των γραπτών.

2. Εν συνεχεία ένα ή δύο δέματα των 25 γραπτών, κατά την κρίση και με ευθύνη του μέλους που είναι συντονιστής των βαθμολογητών για το μάθημα την επόμενη ημέρα από αυτή που εξετάστηκε, βαθμολογούνται πειραματικά για το συντονισμό και τη σύγκλιση της κρίσης των βαθμολογητών και αναβαθμολογητών. Οι διαπιστώσεις από την πειραματική αυτή βαθμολόγηση γνωστοποιούνται και στους βαθμολογητές που ήταν δικαιολογημένα απόντες, από την πειραματική βαθμολόγηση και θα βαθμολογήσουν αυτό το μάθημα ως πρώτη ή δεύτερη βαθμολόγηση ή αναβαθμολόγηση στο συγκεκριμένο Β.Κ.

3. Αν προκύπτουν ζητήματα που χρήζουν διευκρίνισης από την Κ.Ε.Ε., τα σχετικά ερωτήματα διατυπώνονται την ίδια ημέρα (που γίνεται η πειραματική βαθμολόγηση) και διαβιβάζονται μέσω των FAX (ή των e-mail που θα δοθούν στους Προέδρους των Β.Κ.) στην Κ.Ε.Ε., προκειμένου αν κριθεί αναγκαίο να απαντηθούν από αυτήν την επομένη το πρωί. Τα ερωτήματα αναγράφουν υποχρεωτικά τον τίτλο του Βαθμολογικού Κέντρου και το μάθημα που αφορούν και υπογράφονται από τον Πρόεδρο ή τον Αντιπρόεδρο του Β.Κ. Ερωτήματα Β.Κ. χωρίς την υπογραφή προέδρου ή αντιπροέδρου δεν θα εξετάζονται από την ΚΕΕ. 14

4. Επισημαίνεται ιδιαίτερα στο σημείο αυτό ότι είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος. Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης. Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους. Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό. Τονίζεται επίσης ότι είναι αναγκαίο οι βαθμολογητές να έχουν υπόψη τους τις διατάξεις που αναφέρονται στην παραγωγή και επιλογή των θεμάτων, τι ζητείται και πως αξιολογείται το κάθε θέμα ή η ερώτηση.

Σε όλους τους βαθμολογητές θα διανέμεται το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ κατά μάθημα που θα αποστέλλεται από την ΚΕΕ κάθε μέρα εξέτασης και στο οποίο θα φαίνεται η αναλυτική δομή – αρίθμηση – βαθμολόγηση κάθε (υπο)ερωτήματος.

5. Με βάση την ανωτέρω διαδικασία είναι αυτονόητο ότι η βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος θα αρχίζει μετά την 12:00 μεσημβρινή της μεθεπόμενης ημέρας από αυτή που εξετάστηκε όπως διευκρινίστηκε στο ΚΕΦ ΣΤ. Με την έναρξη της κανονικής βαθμολόγησης, η Επιτροπή παραδίδει στον κάθε βαθμολογητή από ένα φάκελο, αφού τον χρεώσει πρώτα στο οικείο βιβλίο χρέωσης. Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου, αξιολογεί ένα – ένα τα γραπτά, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Π.Δ 60/2006 όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ 12/2009 και το άρθρο 7 της Φ.251/37802 /Α5 Υ.Α. (ΦΕΚ 698 Β΄) ,αναγράφει με κόκκινο στυλό το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού. Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.

6. Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος. Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α΄ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση. Μετά τα παραπάνω και για όσα γραπτά κάθε μαθήματος έχει ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση, αρχίζει η δεύτερη βαθμολόγηση. Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού. Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ.

7. Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.

Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Π.Δ.60/2006 και του άρθρου 7 της Φ.251/37802 /Α5 Υ.Α. (ΦΕΚ 698 Β΄), κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση. Σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Βαθμολογικού κέντρου, μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσοτέρων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.

8. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και

α) εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α΄ και του β΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί, ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α΄ ή β΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.

Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής. Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα. Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ του βαθμού που υπολογίζεται από το πρόγραμμα και του βαθμού που έχει καταχωρίσει ο χειριστής, καλείται ο α΄ ή β΄ βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει, αφού καλυφθούν ξανά τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου. Στη συνέχεια ακολουθείται η διαδικασία της κατωτέρω παραγράφου 9.

β) εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή. Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί, ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.

Μετά τον οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας και των τριών βαθμολογητών, αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται στον Η/Υ η αναλυτική βαθμολογία και των τριών βαθμολογητών με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής. Κατά την καταχώριση, πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα. Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των τριών βαθμολογητών. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ του βαθμού που υπολογίζεται από το πρόγραμμα και του βαθμού που έχει καταχωρίσει ο χειριστής, καλείται ο αντίστοιχος βαθμολογητής για να την αποκαταστήσει, αφού καλυφθούν ξανά τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου.

Όσον αφορά στη διαδικασία αποκατάστασης τυχόν λάθους που διαπιστώνεται κατά τον οπτικό έλεγχο ή την καταχώριση της βαθμολογίας, σας γνωστοποιούμε ότι η διόρθωση θα γίνεται μόνο με σφραγίδα και υπογραφή του προέδρου ή του αντιπροέδρου παρουσία του αντίστοιχου βαθμολογητή ή του υπεύθυνου καταχώρισης και με σαφέστατη αναφορά στο συγκεκριμένο ερώτημα ή θέμα, του οποίου ο βαθμός αποκαταστάθηκε στο ορθό. Λόγω έλλειψης χώρου, η σφραγίδα και η υπογραφή θα τεθούν στο πάνω μέρος της εξωτερικής όψης του εξωφύλλου του τετραδίου και στο στέλεχος και στο απόκομμα και όχι στην εσωτερική όψη του εξωφύλλου.

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΑ, για τη διαδικασία βαθμολόγησης-καταχώρισης της βαθμολογίας πρέπει να προσεχθούν τα εξής:

α) στα τετράδια θα καταχωρίζεται εκτός από το συνολικό βαθμό και η αναλυτική βαθμολογία, όπως αυτή εμφαίνεται στα θέματα και στο ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ κατά μάθημα που θα αποστέλλεται από την ΚΕΕ κάθε μέρα.

β) ειδικό συνεργείο θα ελέγχει οπτικά την αντιστοιχία της αναλυτικής και συνολικής βαθμολογίας ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα μετά τη βαθμολόγηση από τον α΄ και β΄ βαθμ/τή. Για τα γραπτά που χρειάστηκαν αναβαθμολόγηση, ο οπτικός έλεγχος και των τριών βαθμολογιών θα γίνει μόνο μετά τη βαθμολόγηση του γ΄ βαθμ/τή και πάντως πριν την καταχώριση στην εφαρμογή.

γ) οι βαθμολογητές για τα κουτάκια που αντιστοιχούν σε (υπο)ερώτημα θα συμπληρώνουν οπωσδήποτε βαθμό [έστω και μηδέν (0)] και στο στέλεχος και στο απόκομμα σύμφωνα με το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, ενώ τα κουτάκια που δεν αντιστοιχούν σε (υπο)ερώτημα θα διαγράφονται με οριζόντια γραμμή ή θα μένουν κενά.

9. Τα αποκόμματα των τετραδίων στα οποία η διαφορά των βαθμών του α΄ και β΄ βαθμολογητή είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων, καθώς και αυτά που αναβαθμολογήθηκαν, παραδίδονται στη Γραμματεία, η οποία αφού αποκαλύψει τον αύξοντα αριθμό των τετραδίων χωρίζει τα αποκόμματα με βάση τον κωδικό λυκείου και τα τοποθετεί στους οικείους φακέλους κατά λύκειο.

10. Μετά την ηλεκτρονική καταχώριση της βαθμολογίας του κάθε μαθήματος και την αναγωγή της στην εικοσάβαθμη κλίμακα, τοποθετούνται από τη Γραμματεία στον ειδικό φάκελο για κάθε Λύκειο προέλευσης (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) δύο αντίγραφα της ειδικής κατάστασης βαθμολογίας του κάθε μαθήματος μαζί με τα αντίστοιχα αποκόμματα των τετραδίων του μαθήματος.

11. Τα γραπτά των υποψηφίων του Νέου συστήματος θα βαθμολογηθούν σε διαφορετικά Β.Κ. από τα γραπτά των υποψηφίων του Παλαιού συστήματος.

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Aνακοινώθηκαν οι βάσεις του 2017 για όλες τις σχολές

Ειδήσεις - Τα Νέα

Aνακοινώθηκαν οι βάσεις του 2017 για όλες τις σχολές

  Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που πέτυχαν την εισαγωγή τους. Καλή σταδιοδρομία και πολλές επιτυχίες στην νέα ζωή τους! Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα ονόματα των επιτυχόντων...

Πανελλήνιες. Τα θέματα και οι απαντήσεις

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλήνιες. Τα θέματα και οι απαντήσεις

  Σήμερα, Δευτέρα 12 Ιουνίου συνεχίζονται οι Πανελλήνιες Εξετάσεις των υποψηφίων ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ για την είσοδό τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα μαθήματα: Ιστορία ανθρωπιστικών σπουδών, Φυσική...

Καλοκαιρινή προετοιμασία στο Φροντιστήριο Ιδέα.

Ειδήσεις - Τα Νέα

Καλοκαιρινή προετοιμασία στο  Φροντιστήριο Ιδέα.

  Το Φροντιστήριο Ιδέα  λειτουργεί  20 χρόνια  και έχει να επιδείξει αποτελεσματικότητα, οργάνωση και θετική διάρκεια. Δεν πειραματίζεται, δεν αλλάζει  καθηγητές και βρίσκεται πάντα κοντα στους μαθητές του. Γι αυτό και...

Oι Πανελλαδικές ξεκινούν 6 Ιουνίου

Ειδήσεις - Τα Νέα

Oι Πανελλαδικές ξεκινούν 6 Ιουνίου

Οριστικά στις 6 Ιουνίου θα ξεκινήσουν  οι Πανελλαδικές Εξετάσεις  (σ.σ. αποφασίστηκε ν αξεκινήσουν οι εξετάσεις με  τους αποφοίτους ΕΠΑΛ  και την επόμενη ημέρα 7 Ιουνίου με τους απόφοιτους των ΓΕΛ),...

Τι αλλάζει στα πανεπιστήμια: Με κοινά μαθήματα οι πρωτοετείς

Ειδήσεις - Τα Νέα

Τι αλλάζει στα πανεπιστήμια: Με κοινά μαθήματα οι πρωτοετείς

  Συλλογικό εισαγωγικό πρώτο έτος για όλους τους φοιτητές προωθεί ο υπουργός Παιδείας και πιο ισχυρά πτυχία κύριας και δευτερεύουσας κατεύθυνσης - Όλο το σχέδιο για το σπάσιμο της δομής των...

Αλλαγές στο Γυμνάσιο που μπορεί να επηρεάσουν τις πανελλήνιες εξετάσεις

Ειδήσεις - Τα Νέα

Αλλαγές στο Γυμνάσιο που μπορεί να επηρεάσουν τις πανελλήνιες εξετάσεις

  Ανακοινώθηκαν αλλαγές στο Γυμνάσιο, που μπορείτε να δείτε στο σύνδεσμο   Το πρόβλημα που μπορεί να προκύψει είναι ότι τα μαθήματα στο Γυμνάσιο θα διαρκούν μέχρι τέλος Μαΐου. Πότε θα διεξαχθούν οι πανελλήνιες; Οι...

Το νέο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση

Ειδήσεις - Τα Νέα

Το νέο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση

  Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Νέο υπόμνημα για τη μέση εκπαίδευση δημοσίευσε η επιτροπή υπό τον κ. Λιάκο. Τα πράγματα τώρα λέγονται πιο καθαρά απ' ότι την προηγούμενη φορά και καθώς...

Αυτές είναι οι αλλαγές στο Λύκειο -Πώς θα γίνεται η εισαγωγή σε ΑΕΙ, ΤΕΙ

Ειδήσεις - Τα Νέα

Αυτές είναι οι αλλαγές στο Λύκειο -Πώς θα γίνεται η εισαγωγή σε ΑΕΙ, ΤΕΙ

ΕΛΛΑΔΑ 01|10|2016 20:33   -A+A Ετοιμο είναι το νέο πόρισμα της επιτροπής Λιάκου για τις αλλαγές που θα εισαχθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πόρισμα, όπως αναφέρει το «Βήμα» έχει πάρει το «πράσινο φως» από το υπουργείο Παιδείας...

To Φροντιστήριο Ιδέα συμμετέχει στις εξετάσεις αριστείας του Κολλεγίου Ανατόλια

Ειδήσεις - Τα Νέα

To Φροντιστήριο Ιδέα  συμμετέχει στις εξετάσεις αριστείας του Κολλεγίου Ανατόλια

  Το Κέντρο για Χαρισματικά-Ταλαντούχα Παιδιά, CTY Greece, δημιουργήθηκε με την ιδρυτική δωρεά του Stavros Niarchos Foundation και λειτουργεί υπό την καθοδήγηση του Johns Hopkins Center for Talented Youth. Τελεί υπό την αιγίδα του...

Ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή

Ειδήσεις - Τα Νέα

 Ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή

  Κατεβάστε εδώ ολόκληρο το λεξικό Μπαμπινιώτη σε ηλεκτρονική μορφή και περιηγηθείτε σε όλα τα λήμματα και τις ιδιαιτερότητες της Ελληνικής Γλώσσας    

Η εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν οι υποψήφιοι μαθητές στις Πανελλαδικές 2017

Ειδήσεις - Τα Νέα

Η εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν οι υποψήφιοι μαθητές στις Πανελλαδικές 2017

    Την εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν οι υποψήφιοι μαθητές στις Πανελλήνιες 2017 καθορίζει με απόφαση του ο υπουργός Παιδείας Ειδικότερα η απόφαση του υπουργού Παιδείας καθορίζει την εξεταστέα ύλη για...

Όλες οι αλλαγές που θα συναντήσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική Αγωγή

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλες οι αλλαγές που θα συναντήσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική Αγωγή

  Με τον καθιερωμένο αγιασμό και την διανομή των βιβλίων ξεκινά αύριο, η νέα σχολική χρονιά για όλους του μαθητές της χώρας, με το υπουργείο Παιδείας να προσπαθεί να κερδίσει το...

Κάνοντας οικονομία στην εκπαίδευση

Ειδήσεις - Τα Νέα

Κάνοντας οικονομία στην εκπαίδευση

  Του Στράτου Στρατηγάκη Μαθηματικού - Ερευνητή Οι αλλαγές που θα εφαρμοστούν από φέτος στο Γυμνάσιο έχουν ως κύριο σκοπό την... οικονομία. Συγκεκριμένα μειώνεται το διδακτικό ωράριο κατά 3 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή...

Δείτε τις αλλαγές που θα ισχύσουν από φέτος στα γυμνάσια

Ειδήσεις - Τα Νέα

Δείτε τις αλλαγές που θα ισχύσουν από φέτος στα γυμνάσια

  Τα μαθήματα αρχίζουν 12 Σεπτεμβρίου και πλέον επεκτείνονται έως τις 31 Μαΐου -Τι ισχύει για εξετάσεις, μαθήματα, ενισχυτική διδασκαλία     Ο περιορισμός των μαθημάτων που εξετάζονται τον Ιούνιο, η μετατροπή των τριμήνων σε...

Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου σε ηλεκτρονική μορφή από φέτος

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου σε ηλεκτρονική μορφή από φέτος

        Όλα τα βιβλία του φροντιστηρίου είναι πλέον ηλεκτρονικά. Εκτός από τα παραδοσιακά σχέδια μαθήματος και κάποιες σημειώσεις, ολόκληρο το υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε μαθητής βρίσκεται σε μία μόνο ταμπλέτα...

Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ειδήσεις - Τα Νέα

Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

  Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2016 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί κατά το...

Όλα τα εβδομαδιαία προγράμματα για το 2016-17

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα εβδομαδιαία προγράμματα για το 2016-17

  Ήδη έχουν καταρτισθεί τα εβδομαδιαία προγράμματα για την περίοδο 2016-2017, για Ά και Β΄ Λυκείου     

Kλειστά τμήματα μαθητών με βαθμολογία πάνω από 16

Ειδήσεις - Τα Νέα

Kλειστά τμήματα μαθητών με βαθμολογία πάνω από 16

  Στο Φροντιστήριο, δημιουργούνται κλειστά τμήματα μαθητών που η γενική βαθμολογία της προηγούμενης χρονιάς ξεπερνά το 16. Στη συνέχεια διενεργούνται τεστ κατάταξης για όλους. Ο προσανατολισμός μας είναι αποκλειστικά οι Πανελλαδικές Εξετάσεις...

To πρόγραμμα διαγωνισμάτων του Φροντιστηρίου για το 2016-17

Ειδήσεις - Τα Νέα

To πρόγραμμα διαγωνισμάτων του Φροντιστηρίου για το 2016-17

  Έτοιμο το πρόγραμμα διαγωνισμάτων για ολόκληρη τη χρονιά Το πρόγραμμα διαγωνισμάτων για  την φροντιστηριακή περίοδο 2016-17 είναι έτοιμο και αφορά σε ολόκληρη την γκάμα των μαθημάτων προσανατολισμού. Τα διαγωνίσματα για την Γ...

Οι καλύτεροι της χρονιάς

Ειδήσεις - Τα Νέα

Οι καλύτεροι της  χρονιάς

    Συγχαρητήρια σε όλους. Οι παρακάτω είναι μόνο αυτοί που συγκέντρωσαν πάνω από 15.000 μόρια!   Επιτυχόντες 2016       Καρούζος Βασίλης       Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας   Αδαμάκης Γιώργος       Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ΕΜΠ   Τσιριβάκος Γιώργος...

Kλειστά τμήματα αριστούχων

Ειδήσεις - Τα Νέα

Kλειστά τμήματα αριστούχων

    Στο Φροντιστήριο, από αυτή τη χρονιά δημιουργούνται κλειστά τμήματα αριστούχων, αυστηρά για μαθητές με γενική βαθμολογία πάνω από 18. Η δέσμευση είναι ενυπόγραφη στη σύμβαση κάθε εγγραφής, αφού πρώτα ο...

Δόθηκαν οι βάσεις στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας

Ειδήσεις - Τα Νέα

Δόθηκαν οι βάσεις στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας

  Τέλος στην αγωνία εκατοντάδων υποψηφίων των φετινών Πανελληνίων Εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα των βάσεων. Δείτε τις βάσεις ανά κατηγορία   Επιλογή 10% ΓΕΛ,...

Οι περιζήτητες σχολές

Ειδήσεις - Τα Νέα

Οι περιζήτητες σχολές

      του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή Οι πιο περιζήτητες σχολές είναι δύσκολο να προσδιοριστούν γιατί η επιλογή τους εξαρτάται από τα κριτήρια που θα χρησιμοποιήσει ο καθένας. Σ' αυτή την έρευνα χρησιμοποιήσαμε...

Στις 17 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των Πανελλαδικών

Ειδήσεις - Τα Νέα

Στις 17 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των Πανελλαδικών

  Στις 17/6 Παρασκευή το μεσημέρι θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των πανελληνίων εξετάσεων. Σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει: "Την Παρασκευή 17-6-2016 το πρωί ως το μεσημέρι, οι Διευθυντές Δ.Ε. θα παραδώσουν αμέσως...

Γιατί τα στατιστικά στοιχεία από τα Βαθμολογικά Κέντρα δεν είναι αντιπροσωπευτικά

Ειδήσεις - Τα Νέα

Γιατί τα στατιστικά στοιχεία από τα Βαθμολογικά Κέντρα δεν είναι αντιπροσωπευτικά

  Του Στράτου Στρατηγάκη Mαθηματικού - ερευνητή   Τις μέρες που ακολουθούν τις εισαγωγικές εξετάσεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας πολλές πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα. Συνήθως οι πληροφορίες αναφέρουν πολύ μεγάλα ποσοστά υποψηφίων με...

Δείτε εδώ τα θέματα των Πανελληνίων και τις απαντήσεις

Ειδήσεις - Τα Νέα

Δείτε εδώ τα θέματα των Πανελληνίων και τις απαντήσεις

Ευχόμαστε σε όλους τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων 2016, Καλή επιτυχία! Στη σελίδα αυτή θα αναρτώνται καθημερινά καθ΄όλη τη διάρκεια των εξετάσεων τα θέματα, οι λύσεις τους και ο σχολιασμός τους από...

Όλα τα σχεδιαγράμματα για την Έκθεση. Μέρος δεύτερο

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα σχεδιαγράμματα για την Έκθεση. Μέρος δεύτερο

  25. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ Ορισμός : Σύμφωνα με το λεξικό των Τεγόπουλου-Φυτράκη «Τρομοκρατία είναι : α) η επικράτηση με τον τρόμο, β) η διακυβέρνηση με σκληρά και βίαια μέσα, γ) η χρησιμοποίηση βίας ή...

Όλα τα σχεδιαγράμματα της Έκθεσης σε συνοπτική μορφή. Μέρος πρώτο

Ειδήσεις - Τα Νέα

Όλα τα σχεδιαγράμματα της Έκθεσης σε συνοπτική μορφή. Μέρος πρώτο

  Έκφραση - Έκθεση Γ' Λυκείου - Σχεδιαγράμματα όλων των εννοιών των εκθέσεων     ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2. ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 3. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 4. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ 5. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ 6. ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ 7. ΕΠΙΣΤΗΜΗ 8. ΜΑΖΟΠΟΙΗΣΗ- ΚΟΜΦΟΡΜΙΣΜΟΣ 9. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 10. ΤΕΧΝΗ 11. ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ 12. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 13....

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των γραπτών

Ειδήσεις - Τα Νέα

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των γραπτών

Σύμφωνα με την ενημερωτική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη διαδικασία διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων γίνεται ως εξής:   1. Η Επιτροπή κάθε...

Οι 19 αλλαγές στην Εκπαίδευση από την Επιτροπή Διαλόγου

Ειδήσεις - Τα Νέα

Οι 19 αλλαγές στην Εκπαίδευση από την Επιτροπή Διαλόγου

  Τα πάνω κάτω έρχονται να φέρουν τα σχέδια του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεση που υπογράφει και ο ίδιος.   Προτείνεται μεταξύ...